lördag, juni 27

back in s w e <3


im baaack:)

blandade känslor, men för det mesta är det underbart. visst, det är ju 20 grader kallare. ganska stor skillnad..

kom hem till samma hus i lilla vä, skönt kan ju tyckas, men sen att inredningen var något HELT annan är ju en annan historia. farmor&farfar har bott här nu medans vi har bott i Dubai tillsammans med tilda. Resväskor är spridda över HELA huset just nu, å mitt rum får man typ hoppa över inann man kommer till sängen. Men ja, jag överlevde iallafall flygturen. (min ena trumhinna gjorde det inte:( )..

Igår så bjöd mina älsklingar mig på mat på Rosegarden, huuuur gott som helst. nAM:) tack så jättemycket, det var trevligt<3
Sen träffade jag alla kompisar. Det är skönt att vara tillbaka:)

Imorse hämtade vi vår lilla hund, NAW. den är SÅ söt, just nu ligger den å sover i köket. snuffs:D

Nej, jag känner att detta inlägget blev asonödigt. Ska gå ut å "sola" nu, PUSS:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar