fredag, juli 3

första dagen..

på kristianstaddagarna ikväll:D

äntligen händer det något!
ska börja kvällen med bello ensamma hos mig, miaaow. sen ska vi förfesta med bland annat philippa,johannes, måns .. ja, väfolk. det ska bli skoj, :D ! senare drar vi väl in till stan skulle jag tro:) ska försöka ta med kameran ikväll så det blir lite bilder!








min första vecka i sverige igen har mest spenderats med bello :D vi har varit på stranden, ätit på favoriten, ätit glass, vatt på araben.. haha naw, mat är vårt största intresse o hobby.
















sen är jag lite ledsen att inte vår pool är "öppen" , dvs övergrejen på poolen är inte borttagen å kommer heller inte bli det i sommar. LEDSEN:(





nej, nu ska jag se på "Paris Hiltons my new bff". skitbra tidsfördriv! :)

Hoppas ni alla får en trevlig kväll, varesig ni åker in till Kristianstaddagarna eller inte! PUSS:)

1 kommentar:

  1. Heej bra blogg :) Hoppas att du har haft det bra i Dubai

    SvaraRadera