tisdag, juli 7

Kristianstaddagarna & kärlek!

Igår var jag på kristianstaddagarna för att se Rix fm festival. Inte värt det säger jag! Såg ju inte ens några artister plus att det var dåliga covers där ännan till 9, sen sket vi i å stå där. Så vi gick vidare :) Träffade många gamla vänner , så det var trevligt! Det mest trevliga var nog förfesten, så tack sofie för att vi fick komma! :)

Annars gör jag mest ingenting på dagarna.. Igår kom jag in på IB1 på söderport. Nu slipper jag gå om ettan om jag börjar i sverige, så det var väl bra!

Å här är min stora kärlek ; Troja



2 månader nu. naw snuffe.













Här kommer lite bilder från förfesterna på Kristianstaddagarna ! :




























































Kameran har en tendens till att glömmas bort efter jag kommit in till stan. Hmm.. Aja,:)


Just nu längtar jag som fan tills mina norskor kommer :D :D

Sen längtar jag till Spanien, 10 dagar med vänner & syster. Ah, ska bli sjukt gött!


Kvällen ska spenderas med Måns, Jim & hans flickvän Matilda . Ska också bli nice,:)


JAG ÄLSKAR SOMMARLOV.

1 kommentar:

  1. Håpe du har det drit gøy amanda :) miss youu<3 keep on writing :) fra ceciii

    SvaraRadera