torsdag, september 3

when love takes over!

hejhallå! gissa vem som har daskat liv i en gammal dator som har stått helt i ett skrymsle ? jo, ni har rätt, JAG! gamla familjedatorn är numera igång igen! (den som inte ens tjuvarna ville ta.. att nämnas är även att de tog mina parfymer..är familjedatorn verkligen så dålig? ) nej, inget ont om familjedatorn. Den har faktiskt spotify och hela köret, så nu jävlar familjedatorn, nu kör vi! Om än lite kornig skärm så går det finfint att skriva!

Idag har jag varit i skolan på två lektioner, fikat med måns, ätit maxmat och även köpt en ny tv! jag har även gjort en hemsk upptäckt... jag trodde att jag hade ett abonemang som var knötet till en speciell mobil, dvs den jag har haft i två år nu. Idag, så skulle vi in och avbryta detta abonemang. Vet ni vad han i kassan säger till mig? att inte min mobil alls är knyten. VA? joho, de måste den vara. nej , säger han i kassan. det är den inte. Ok tack för infon. Här har man gått runt med en rutten mobil hur länge som helst, när man har en ny fin som bara ligger och väntar på att bli använd. Så nu ska jag ta tag i mitt liv och byta simkort!

Som läslektyr får ni en fin bild från dubai !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar