lördag, september 12

Wowow !


gissa vem som har fått tillbaka sin dator?
JAAG:D så nu kan jag blogga fritt igen utan att sparka igång familjedatorn. jippi:D

jaha , updates. Vilket jag inga har:( eller jo, Papi kommer hem på torsdag för att sen åka iväg nästa vecka igen, men det GLÄDJER mig att få se pappa som jag inte träffar varje dag. (snarare varannan månad:( ) Quz aka markus kommer också hem, då blir det lite mer pli på troja! blandannat har han lite skumma kommandon som han ska lära henne, men ja. det får vi väl se!

Jahapp, vad gör jag ikväll då. INGET. jo jag äter rosa rattar från ahlgrens bilar. Det är någon bröstcancer kampanj. GULLIGT!

Och igår var jag på fest hos Sabina och tog 8475394657 bilder med bello, lägger upp ocencurerade bilder lite senare!

Fast nu ska jag tacka för mig för jag är tråkig. Ska nog fortsätta se på Whale Wars. Eller varför inte Life: Trauma på akuten. Jajo, det är sånt här som intresserar min syster när vi sitter här i Tvsoffan och försöker hindra troja ifrån att rispa med sina klor. Ja, klor är vad det är. Djurräddning och människotragedier.. Haha nej, men ja. PUSS!

1 kommentar:

  1. YAY du har begynt å blogga!!! fortsenn sånn! det e så kjekt å lesa! miss you soooo much !! <3 klem fra ceciiii

    SvaraRadera